
شادگان ابتکار/اگر تا به حال وقتی عصبانی شدهاید گریه کردهاید، ممکن است از خود پرسیده باشید: "چرا وقتی عصبانی میشوم گریه میکنم؟" بعضی افراد وقتی عصبانی میشوند، فریاد میزنند و بعضیها شروع به گریه میکنند. این حالت ممکن است گیجکننده یا حتی خجالتآور باشد.
ا رومانوف، روانشناس، میگوید: گریه کردن در هنگام عصبانیت خیلی رایج است، زیرا عصبانیت اغلب نتیجه احساساتی مثل ناراحتی یا غم است. او توضیح میدهد: «ابراز خشم گاهی راحتتر از نشان دادن ناراحتی است.» وقتی خشم خود را نشان میدهید، راحتتر میتوانید به احساسات دیگری مثل درد و ناراحتی دست پیدا کنید. به همین دلیل ممکن است وقتی عصبانی میشوید گریه کنید.
دلایل گریه کردن هنگام عصبانیت
خشم میتواند احساسات مختلفی را در ما برانگیزد. سابرینا رومانوف برخی از این واکنشهای احساسی را به این شکل توضیح میدهد:
پرخاشگری
وقتی عصبانی هستید، ممکن است به پرخاشگری روی بیاورید. این موضوع میتواند به صورت کارهای آشکاری مثل شکستن اشیا یا مشت زدن به دیوار بروز کند. برخی افراد هم خشم خود را به صورت غیرمستقیم از طریق طعنه و کنایه ابراز میکنند.
افسردگی و اضطراب
افسردگی و اضطراب از رایجترین واکنشهای احساسی به خشم هستند. از کودکی به ما آموختهاند که خشم میتواند روابط ما را تهدید کند. بنابراین سعی میکنیم خشم خود را پنهان کنیم و به جای آن احساسات کمخطرتر مثل افسردگی و اضطراب را نشان دهیم. این کار باعث میشود که بار احساسات ناراحتکننده را تحمل کنیم. گریه کردن هم نوعی رهاسازی این احساسات است و میتواند خشم و غم را نشان دهد.
انتقاد
وقتی عصبانی هستیم، ممکن است بیشتر انتقاد کنیم. یعنی به جای اینکه به طور سازنده به مشکل بپردازیم، سعی میکنیم از دیگران انتقام گرفته و به آنها ایراد بگیریم.
مزایای گریه کردن هنگام عصبانیت
خودآرامبخشی: گریه کردن میتواند به شما کمک کند آرامتر شوید. وقتی گریه میکنید، نفس خود را تنظیم میکنید و ضربان قلبتان کاهش مییابد.
مقابله با احساسات شدید: گاهی اوقات به این نوع گریه "اشکهای عصبانی" میگویند. گریه کردن میتواند راهی برای کنار آمدن با احساسات شدید باشد.
ابراز اهمیت موضوع: گریه کردن نشان میدهد که موضوع برای شما مهم است و احساسات قویای نسبت به آن دارید. این کار نشانه ضعف نیست، بلکه نشاندهنده اهمیت موضوع برای شما است.
شناخت و بررسی احساسات: اشکها میتوانند به شما کمک کنند تا بیشتر درباره خودتان و تأثیری که این موقعیت روی شما دارد، بفهمید. گریه کردن میتواند نشان دهد که نیاز به بررسی و پردازش عمیقتر احساساتتان دارید.
معایب گریه کردن در هنگام عصبانیت
احساس ناآرامی: گاهی اوقات مردم وقتی گریه میکنند، احساس ناآرامی میکنند. این میتواند نشان دهد که آگاهی کمی نسبت به شدت واکنشهای عاطفی خود دارند.
نشان دادن ضعف: برخی افراد ممکن است گریه کردن را نشانه ضعف بدانند و از این که در مقابل دیگران گریه کنند، خجالت بکشند.
سوءتفاهم و قضاوت نادرست: دیگران ممکن است گریه شما را به درستی درک نکنند و شما را نادرست قضاوت کنند. این سوءتفاهم میتواند باعث شود که روابطتان با دیگران تحت تأثیر قرار گیرد.
احساس خجالت: گریه کردن در جمع میتواند باعث احساس خجالت شود، به ویژه اگر نمیخواهید دیگران شما را در حال گریه ببینند.
چطور با گریهکردن هنگام عصبانیت مقابله کنیم؟
1. نفسهای عمیق بکشید
وقتی عصبانی میشوید، بدن شما دچار تغییرات فیزیولوژیکی مثل افزایش ضربان قلب و فشار خون میشود. نفسهای عمیق میتواند به آرام کردن شما کمک کند. چند لحظه مکث کنید، بر تنفس خود تمرکز کنید و اجازه دهید بدنتان آرام شود.
2. احساسات خود را به اشتراک بگذارید
بخشی از دلیل تداوم خشم این است که احساس میکنید حریمی شکسته شده یا با شما بدرفتاری شده است. پردازش و ابراز احساسات خود مهم است. میتوانید این احساسات را با دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید یا آنها را در دفترچه یادداشت کنید. نوشتن میتواند به شما کمک کند تا وضعیت را واضحتر ببینید و به طور مؤثرتری به آن پاسخ دهید.
3. خونسردی خود را در جمع حفظ کنید
گاهی اوقات ممکن است نخواهید در جمع گریه کنید. اگر نیاز دارید، میتوانید به کسی که با او هستید بگویید که میخواهید مکث کنید، موضوع را تغییر دهید یا در مورد آن بعداً صحبت کنید. این کار به شما فضایی میدهد تا خودتان را تنظیم کنید.
4. احساسات خود را رها کنید
وقتی احساس امنیت میکنید - چه با دیگرانی که به آنها اعتماد دارید یا به تنهایی - اشکهایتان را به عنوان نوعی تسکین بپذیرید. گریه یک ابزار طبیعی برای تنظیم هیجانی است و نباید در برابر آن مقاومت کرد.
افشاگری رضا جاودانی از فساد در فوتبال در کنار عادل فردوسیپور/ به تهیه کننده یک برنامه خانه دادند/ به یک مجری صداسیما یک ماشین دادند!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
رضا جادوانی حرفهایی در برنامه فردوسیپور زد که بدون شک فوتبال ایران را دوباره بهم خواهد ریخت.

افشاگری رضا جاودانی در خصوص پرونده فساد فوتبال ایران ابعداد جدیدی از فساد را رو کرده است. گزیدهای از گفتگوی رضا جاودانی با عادل فردوسیپور را در ادامه میخوانید:
*مجبور شدند به عوامل آن برنامه یک ساعت رولکس ۶۰۰ میلیونی بدهند
*به یک مجری صداسیما یک ماشین دادن که گم شده است.
بزرگترین اختراع پزشک ایرانی برای درمان کمپشتی و ریزش مو
*یک واحد تجاری داده اند به تهیه کننده یک برنامه فوتبالی.
*هفتاد میلیارد تومان در ساخت ورزشگاه رشوه داده اند به یک مسئول سازمان لیگ که از طریق اقوام نزدیک چند داور به این داورها پول داده شده است
*چهارصد سکه در سه صرافی به دلار برای داوران تبدیل شده است
*در پرونده فساد فوتبال ایران شش میلیارد تومان به یک جادوگر داده شده! ۷۵۰ سکه به دستور محمد ربیعی مربی سابق مس رفسنجان بین افراد مختلف پخش شده است. در این پرونده به یک مجری معروف صداوسیما ماشین داده شده که همان ماشین اکنون گم شده است!
*بخشی از این پول گم شده در مس رفسنجان صرف این شده که تو شمال برای این افراد پارتنر برای رابطه غیر مشروع بیارن!
*شکایت می کنم از کسانی که کفته بودند من بازداشت شده ام
*من اینستاگرام ندارم اما چند تا صفحه برایم ساخته اند
*خوشحالم با آدمی حرف می زنم که هیچ وقت ندیدم بگوید پشت سر من چیزی نیست و هر کسی دارد بیاید نشان بدهد این نشان دهنده سلامت فردوسی پور است. ۹۷ برنامه را از تو گرفتند ۹۸ فسادها شروع شد
*فدراسیون فوتبال در جریان یک سری مسائل قرار نگرفته. بحث فراتر از گرفتن ماشین و زمین و آپارتمان است.
*روابط خارج از عرف در این فساد بوده؛ ۶ میلیارد تومان پول جادوگر داده شده است.
*در در شهرک بنفشه به یکی از اهالی رسانه یک خانه و یک پژو ۲۰۰۸ دادند و به بعضی ها هم پژو ۲۰۰۷ هم داده اند. یک واحد تجاری در میدان پالیزی داده اند البته من خودم می دانستم اما از حوزه کاری ما خارج بود ون می شد کاری کرد. در قشم و کیش خانه و آپارتمان داده اند.
*از سهیل مهدی شنیدم که گفته بود مشاور می خواستند اما طبق ماده ۷۲ نباید ارکان فدراسیون سمت هایی اینچنینی بگیرند.
*عروس داور ها شماره حساب داشتند و ارز ها را تبدیل کرده اند. سه تا صرافی بازجویی کرده اند سکه ها را تبدیل به دلال و یورو کرده اند.
عادل فردوسی پور هم در این خصوص گفت مبلغ ۲۵۰ میلیون از یک باشگاه لیگ برتری به حساب یک خانم در شمال رفته است. پیگیری که کردند، این خانم گفت از من برنج خریدند و بعدا مشخص شد اینطوری پول ها را خارج می کردند!

تعطیلی شنبهها بعد از کلی صرف وقت، بحث و جدل تو مجلس تصویب شد و رفت شورای نگهبان، بعد هم مجمع تشخیص مصلحت نظام که مجمع رد کرد اکی،
اما اعضای مجمع کیا هستن؟
احمدینژاد، لاریجانی، و چندتا همسطح خودشون که برای ریاستجمهوری و مجلس تآیید صلاحیت نشدند،
جالبه کسانی که برای مجلس تآیید صلاحیت شدند یه لایحه دادن به کسانی که تآیید صلاحیت نشدن برای تصویب نهایی، اونا هم لایحه را رد کردند، یعنی کسانی که صلاحیت نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری را ندارن میتونن مصلحت نظام را تشخیص بدن!!!
جالبتر این وسط شورای نگهبان صلاحیت مجلسیها را داده و صلاحیت مجمعیها رو نداده؟
![]()
رژیم غذایی بیکیفیت ممکن است منجر به تغییرات مغزی شود که با افسردگی و اضطراب مرتبط است؛ این اولین مطالعه در نوع خود در مورد شیمی و ساختار مغز و کیفیت رژیم غذایی در ۳۰ داوطلب است.
به گزارش بهداشت نیوز، آیا تا به حال بعد از مصرف مواد غذایی چرب شامل همبرگر و سیبزمینی سرخ کرده احساس ناراحتی کردهاید؟ یا پس از هجوم شکر به بدن خود بعد از خوردن یک آبنبات مضطرب شدهاید؟ علم شروع به پشتیبانی از این احساس مغز کرده است.
نتایج تحقیق اخیر نشان میدهد آنچه میخوریم ممکن است مستقیماً بر شیمی و ساختار مغز ما تأثیر بگذارد و بهطور بالقوه به مشکلات سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب کمک کند.
دانشمندان به بررسی ارتباط شگفتانگیز بین رژیم غذایی و سلامت مغز پرداختند و مغز افرادی که از رژیم غذایی مدیترانهای پیروی میکنند با افرادی که رژیم غذایی مملو از شکر، چربیهای اشباع شده و غذاهای فرآوری شده مصرف میکنند را مقایسه کردند.
یافتهها قابل توجه بود و تفاوتهای بالقوه در ساختار مغز و شیمی بین ۲ گروه را آشکار کرد. به نظر میرسد که رژیم غذایی مدیترانهای ممکن است نه تنها کلید داشتن قلب سالم بلکه برای داشتن مغزی شادتر و سالمتر باشد.
رژیم های غذایی ناسالم باعث عدم تعادل مغز میشود
اسکن مغز تفاوتهای قابلتوجهی را نشان داد. در افرادی که رژیم غذایی ناسالم داشتند، محققان دریافتند سطح گابا یا گاما آمینوبوتیریک اسید، انتقالدهنده عصبی که برای حفظ مغزی آرام و متعادل ضروری است، کاهش یافت. سطوح ناکافی گابا با افزایش اضطراب و افزایش حساسیت به اختلالات خلقی مرتبط است.
برعکس، این افراد همچنین سطوح بالایی از گلوتامات را نشان دادند، انتقالدهنده عصبی که بهعنوان شتابدهنده مغز عمل میکند. گلوتامات بیش از حد میتواند منجر به تحریک بیش از حد، بیقراری و مشکل در تمرکز شود.
علاوه بر این، اسکن مغز کاهش حجم ماده خاکستری را در لوب فرونتال، منطقهای که مسئول عملکردهای شناختی پیچیده مانند تصمیمگیری، تنظیم هیجانی و کنترل تکانه است را نشان داد. این کاهش در ماده خاکستری میتواند توانایی فرد را برای مقابله موثر با استرس مختل کند و بهطور بالقوه به افزایش خطر مشکلات سلامت روان کمک کند.
در نهایت، ما میبینیم افرادی که رژیم غذایی ناسالمی دارند، انتقال عصبی تحریکی و مهاری نامتعادل دارند و همچنین حجم ماده خاکستری در قسمت جلویی مغز کاهش یافته است. این بخش از مغز درگیر مسائل مربوط به سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب است.
چگونه رژیم غذایی ما ذهن را به هم میزند؟
دانشمندان هنوز در حال چیدن این پازل هستند، اما سرنخ در روده ما نهفته است. تریلیونها باکتری که در رودههای ما زندگی میکنند (میکروبیوم) نقش مهمی در سلامتی ما ازجمله سلامت روانی ما دارند.
رژیم غذایی ناسالم میتواند این اکوسیستم ظریف را مختل کند و بهطور بالقوه باعث ایجاد آبشاری از تغییراتی شود که بر مغز تأثیر میگذارد. به نظر میرسد سطوح بالای چربی اشباع شده و قند مشکلساز باشد.
این مورد نشان میدهد که رژیم غذایی نامناسب نه تنها ممکن است به مشکلات سلامت روان کمک کند، بلکه رهایی از الگوهای غذایی ناسالم را نیز دشوارتر میکند. با این حال، خبر خوب این است که ممکن است برعکس نیز صادق باشد. با انتخاب رژیم غذایی سالمتر، نه تنها سلامت روانی خود را بهبود میبخشیم، بلکه میتوانیم به آن انتخابهای مغذی پایبند باشیم.
ارتباط بین رژیم غذایی و سلامت روان پیچیده است و هنوز در دست بررسی است اما این مطالعه شواهد قانعکنندهای ارائه میدهد که آنچه میخوریم میتواند بهطور قابل توجهی بر مغز و خلق و خوی ما تأثیر بگذارد.
بنابراین، دفعه بعد که به سراغ میان وعده شیرین یا غذای چرب میروید، به یاد داشته باشید که ممکن است مغز شما هزینه آن را بپردازد. با انتخاب رژیم غذایی غنی از غذاها، میوهها، سبزیجات و چربیهای سالم، نه تنها بدن خود را تغذیه میکنید، بلکه ذهن خود را نیز پرورش میدهید.

شادگان ابتکار: روزی است که همهجا صحبت از بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) است و اکثر افراد با ضربهزدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه مجازی کسب میکنند. باید بگوییم که تاریخ دقیق توزیع توکن و انجام ایردراپ بازی همستر کامبت، شکل توزیع توکن، قیمت هر سکه و نحوه برداشت و فروش آن هنوز مشخص نشده. در واقع، در صورت لیستشدن این پروژه در صرافیها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد. همستر کامبت مانند نات کوین در قالب یک نوع ارز دیجیتال میان کاربران تلگرام جا افتاده است. در این میان تعداد زیادی کانال تلگرامی روی جو جدید این بازی سوار شده و وعده تبدیل سکهها را به پول واقعی میدهند و حتی تاریخ لیست شدن آن را اعلام میکنند که باید بگوییم فریب تبلیغات الکی را نخورید. نکته مهم این است که آینده بازی واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد و باتوجهبه ماهیت غیرقابلپیشبینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمیتوان به طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است.
گروه رسانهای تیمورا
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان پس از پایان لیگ برتر مراسم ازدواجش را برگزار کرد
شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب میشود و طبق تصاویر منتشر شده او امروز با سرمربی پرتغالی سپاهان ازدواج کرد.
شیدا مقصودلو، همسر ژوزه مورایس / بازیگر ایرانی که دل و دین سرمربی سپاهان را برد

شادگان ابتکار: واقعا زشت بود و انتظار نداشتیم... چرا
چند روزه برخی هوادران دکتر قالیباف با کلید واژه جعلی جلیلی کار اجرایی نداره، تا تونستند تخریب کردند.
از اون طرف هم برخی هواداران دکتر جلیلی هم با کلیدواژههای سیسمونی گیت و مدیریت فسادزا و ... هم به دکتر قالیباف پرداختند
اما انتظار این نیست که آقای قالیباف یا آقای جلیلی از این کلیدواژهها علیه همدیگه استفاده کنند.
آقایان کنترل کنید خودتون رو
طرفدارانتون رو کنترل کنید به جای اینکه خودتون هم وارد این دعواهای بچهگانه بشید...

احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرده، و ترکیب احتمالی ترامپ و احمدی نژاد میتونه جهان رو به سمت بی ثباتی ببره
برنده ثبت نامهای انتخاباتی آقای مخبر بود. احتمال انتخاب و اجماع روش خیلی بالاتر از بقیه بود، ولی نیومد. البته شاید اگه میومد، از دولت افراد کمتری از دولت میومدن ثبت نام میکردن 😐
بهرحال دمش گرم
ان شاء الله اون پنج نفری هم که از دولت اومدن انصراف بدن....
حسین_دارابی

بیمارستان بندر امام خمینی
بالای سردر بیمارستان نوشته : منتظرت بودیم
قرار بود شهید رئیسی این بیمارستان را در روزهای اخیر افتتاح کند

شادگان ابتکار:مدتی است پدیدهی نحس نگاه به نامحرم اسم مدرنی به نام کراش گرفته است و جوانان و نوجوانانی که متاسفانه مبنای معرفتی کافی ندارند درگیر این مساله شدهاند. اما واقعیت این است که علاوه بر گناه سنگین و عواقب زشتی که برای این رفتار در دین ما خبر داده شده است، از لحاظ روانشناسی هم این چنین سرمایه گذاری عاطفی بر روی اشخاص بدون دریافت پاسخ مناسب باعث آسیبهای جدی فرد میشود.
در واقع انرژی زیاد روانی صرف موضوعی میشود که هیچ بازگشت و پاسخ عاطفی برای فرد ندارد. انسانها صاحب شخصیت خود هستند و نباید شخصیت صرف دیگری شود، اما فرهنگ سلبریت بازی، لازمهاش تقویت کراش زدن روی هنرپیشگان و سرمایهگذاری شخصیتی هوادار روی سلبریت است.
در این رابطه هوادار و کراش زننده به مرور زمان دچار روانجوری و فرسودگی روانی میشود و هر روز بیشتر درگیر از دست دادن انرژی روانی خود میشود ولی سود این هواداری به جیب سلبریت میرود که باعث شهرت او میشود. این روزها هم که متاسفانه کراش زدن ابعاد بیشتری پیدا کرده و نوجوانان را درگیر این بازی تهیسازی روانی کرده است که لازم است بیشتر با نوجوانان در این رابطه صحبت کنیم.
عالیه سادات
ورود کمیته اخلاق به پرونده جنجالی

همراستا با پیگیری پرونده فساد در فوتبال در دادگستری استان کرمان، کمیته اخلاق فدراسیون نیز بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داده است.
نام سه عضو فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این پرونده به عنوان متهم در این پرونده وجود دارد؛ سهیل مهدی رئیس وقت کمیته مسابقات سازمان لیگ، خداداد افشاریان رئیس وقت کمیته داوران و «ف.م» مسئول وقت مسابقات لیگ دسته اول.
این افراد تاکنون دو جلسه در کمیته اخلاق حضور یافته و درباره موارد مطرح شده صحبت کردند.
در همین حال مهدی تاج ابلاغیهای به مدیران فدراسیون و سازمان لیگ، ناظران مسابقات، کارمندان و پرسنل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و تأکید کرده هرگونه اتفاق مشکوک را بلافاصله اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. رئیس فدراسیون فوتبال به اعضای کمیته اخلاق نیز تأکید کرده مسائل را به دقت مورد رصد قرار دهند.

لطفا باورکنید !!
این شمه ای از دزدی های سبک جدید ، موسوم به رانت خواری حضرات است!!
⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
جعفر اقا مرد فقیری است، برادری بنام مسلم داردکه اخیرا جز مسولین شهرداری است
جعفر یک روزی خانمش از نداری و بی چیزی به او گفت که پیش برادرش برود ،شاید کمکی به حال او کند.
جعفر هم نزد برادرش رفت و وضع مادی بدش را برای برادر تعریف کرد واز او کمک خواست.
برادرش پس از اندکی تامل گفت: فردا صبح یک سری بزن دفترم.
فردا صبح جعفر سر موقع رسید.
برادرش - آقا مُسلم- گفت تو اینجا در دفتر ساکت بنشین وهیچ حرفی نزن!!.
اقا مُسلم بدون معطلی با یکی از پیمانکاران بزرگ تماس گرفت وگفتش که
متاسفانه کاری که قرار بود به تو بدهیم نصیب پیمانکاری دیگر شده است!
پیمانکار متحیر وسرگردان شد! وگفت چرا این کار کردید؟ اقا مسلم شما قبلا قولش به من داده بودی ومن تمام دم ودستگاهها را آماده کرده ام.!!
اقا مسلم گفت که اتفاقا آن کسی که کار را بهش محول کردیم در دفترم نشسته حی وحاضر اینجاست .شما هم تشریف بیاورید شاید به تفاهم رسیدید.
پیمانکار هم از راه رسید و بدون مقدمه رو به جعفر کردوگفت من به این مناقصه شدیداً احتیاج دارم، چقدر پول بدم که صرف نظر کنی وکنار بروی؟ جعفر هاج و واج مانده بود نمی دانست چه بگوید!
اقا مسلم مدیر کل ما میانجیگری کرد و گفت:
بابا سه میلیاردتومان بهش بده قال قضیه را بکن تموم بشه!
آنهم پذیرفت وچک را در وجه حامل نوشت وتقدیم کرد.
وقتی که پیمانکاررفت..
آقا مسلم چک را گرفت ویک میلیارد به حساب خود ودو میلیارد به حساب برادرش واریز کرد.
اقاجعفر وقتی به خانه برگشت خانمش ازش پرسید:
که چکار کردی؟
برادرت چیزی کمک کرد؟
جعفر گفت:
والله چی بگم ! راستش، خدایی برادرم توی روز روشن ازمن یک میلیاردتومان دزدید...... !!!
😂😂😂😂😂
![]()
۴۰۰ سکه رشوه پرداخت شد
شادگان ابتکار:بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در اختیار ایسنا قرار گرفته، مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان در یک پرونده ۴۰۰ عدد سکه به عنوان رشوه پرداخت کردهاند.
در هفتههای اخیر موضوعی تحت عنوان فساد در فوتبال مطرح شده که هر روز ابعاد جدیدتری از آن افشا میشود. چند روز قبل هم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع گفت: "اطلاعات ما در حدی هست که اعلام شده است. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان درحال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد میکند".
بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه منتشر شده، وقتی تیم مدیریتی باشگاه مس رفسنجان تغییر کرد، مدیران جدید متوجه بدهی ۲۲۰ میلیاردی میشوند و در ادامه بعد از بررسی اسناد مالی باشگاه مشخص میشود که برای بخش زیادی از هزینههایی که انجام شده هیچ سند مالی وجود ندارد.
شادگان ابتکار:آتش گرفتم وبیشتر سوختم وقتی دیروز از رسانه ملی
به نقل یکی از یاران ونزدیکان دکتر رئیسی شنیدم و فهمیدم که
ایشان هروقتمشهد می آمدند
بخاطر عدم استفاده از امکانات دولتی برای کار شخصی
وهمچنین برای امنیتی نشدن محله سکونتمادرشان و محدویت
و جلوگیری از اذیت احتمالی همسایه های والده شان،
بصورت ناشناس ولباس مبدل، برترکموتور سیکلت دوستان طلبه خویش و یا آشنایانمینشسته
وبه دیدارودست بوسی مادرمیرفتند...
وهرگاه میخواستند بخاطر برخی ملاحظات امنیتی و رعایت عرف وشان مقام ایشان، والده را نزد ایشان بیاورند،
به جز برخی موارد خاص،
ایشان بشدت مخالفت میکردند
واجازه نمیدادندومیگفتند:
وظیفه من است که به دست بوس ایشان بروم نه اینکه ایشان نزدمنبیایند.
‼️....به والله که چنین رئیس جمهوری در کل تاریخ ایران وجهان ، نمونه وبی نظیراست...
بنویسید نشردهید حاضران به گوش غایبان برسانند تا همگان بدانند و خفتگان از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند چه مرد با اخلاص و دین دار و مسئولیت پذیر و رعایت حق مردم حتی در حیطه کاری را از دست داده ایم
کسی که بدون حضور تو نسبت به استفاده شخصی از ماشین دولتی پرهیز میکند مطمئن باش برای امنیت و آسودگی و آرامش تو و من و ما کارهای را انجام داده که شاید خیلی هاشو هنوز برملا نکردند
بگردید رسانه ها و فضاهای مجازی و کتابها را و.... جست و جو و بررسی و مطالعه کنید ببینید این مرد برای امنیت تو چه کارهایی را انجام داده که بی خبری
هر چند جست و جوی الان تو بی فایده است ولی حداقل بدان چه کسی را از دست داده ای

شائبه ها سوالات و ابهامات پیرامون حادثه منجر به شهادت رییس جمهور و تقویت روزافزون ظن_قوی ترور....
شادگان ابتکار:همان شب اول این اتفاق تلخ و دردناک که هنوز در شوک آن هستیم ضمن دعا برای سلامتی عزیزان ملت به لزوم پاسخگویی صریح و سریع و جدی سوالات و ابهاماتی اشاره شد که نمیشود و نباید از کنار آن عبور کرد.....
ابهامات و سوالاتی مهم که علیرغم ضرورت و اهمیت همچنان بیپاسخ است ۱- چگونه هوای صاف با یک ابر ناگهانی و به قول دکتر اسماعیلی، سفرهای از ابر تبدیل میشود؛ یک اکانت اسرائیلی در پستی با کنایه نوشته بود ما تجهیزات تغییرات آب و هوایی نداریم!
۲- به گفته و استناد سخنان منتشر شده از رئیس دفتر رئیس دولت و سردار سلامی، فاصله نقطه احتمالی قطع تماس و مسیر حرکت، با نقطه یافتن لاشه بالگرد فاصله قابل توجهی داشته؛ آیا خلبان مسیر را تغییر داده؟
۳- تلفن همراه شهید خلبان مصطفوی، چگونه و با چه فرمولی، در چنین فرود وحشتناکی {با توجه به ابعاد و شدت سقوط}، به دست شهید آل هاشم افتاده و تماس دکتر اسماعیلی را پاسخ داده است؟
۴- به صورت رسمی گفته شد که شهید آل هاشم از صدای آمبولانس سخن گفته و چندبار توانسته به تماسهای گرفته شده پاسخ بدهد، ایشان با چه الگویی از احتمالات، همانند دیگر شهدا، نسوخته و چند ساعت زنده مانده؟ و چگونه ردیابی گوشی خلبان، که در دسترس ایشان بوده، اینقدر به طول انجامیده است؟
۵- فرضیه اول، فرود سخت بود و نه سقوط؛ فرو افتادن یا هارد لندینگ در ارتفاع ۲۵۰۰ متری، قاعدتا طبق روایت رئیس دفتر ریاست جمهوری با انفجار اولیه همراه نبوده، چراکه دود و آتش آن قطعا از چند کیلومتر آنطرفتر هم قابل مشاهده بوده، پس دقیقا چه اتفاقی برای بالگرد و در چه زمانی رخ داده که سازه و پیکر شهدا، اینگونه سوختهاند؟
۶- برخی از جساد سوخته و برخی کمتر سوخته بودند، اما فاصله نزدیک و تفاوت در سطح سوختگی پیکر شهدا، بشدت ابهامبرانگیز است!
۷- ری اکشنهای مقامات، خبر از پنهان کردن ابهامات دارد؛ اینگونه میفهمم که مساله یا مسائلی بسیار مهم در حال پیگیری و مدیریت است تا از این مقطع سخت، با اولویتبندی عبور کرده و سپس به آنها رسیدگی شود. زمان و آینده همه چیز را روشن خواهد کرد؟؟
چرا سخنگوی دولت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد ایران هنوز از ما اطلاعاتی نخواسته است و چه اسنادی در اختیار روسیه قرار دارد
«وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ»

تصویر جالبی از چهره خندان شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی بین جمعیت عزادار اطراف میدان انقلاب \ مهر

صدای گریه در میدان شهدا پیچیده و فریاد «یا حسین» زنان و مردان به پاخاسته است.
همه حال عجیبی دارند. یکی از بانوان با گریه میگوید : «ای مظلوم!»
نمیدانم منظورش کیست فقط با شنیدنش اجازه میدهم اشک هایم جاری شوند...
اینجا فقط گریه است که آرامت میکند...
لااله الا الله...
ادامه دارد...
فاطمه حیدری؛ راوینا

ما دیگر لیاقت انتخاب کردنت را نداشتیم.
خدا تو را انتخاب کرد..

شادگان ابتکار:از مسئولین مطالبه داریم که مو به مو جزئیات را تعریف کنند. نشود بیست سال بعد دو سوال توسط دوخبرنگار مطرح شود و بی پاسخ بماند.
از چرایی سفر با بالگرد در آن شرایط آب و هوایی، چرایی تنها ماندن بالگرد ریاست جمهوری و مسائلی که راجب خبرنگار ترکیهای و شوآف پهپادی پیش آمده. مردم را محرم بدانید. این دیگر مسئله خانوادگی شما نیست.
عزیزانی که میگویند نباید در این شرایط با این سوالات جو ایحاد نمود، نظرشان محترم اما چرا نباید توضیح داده شود؟ وقتی مسئله شفاف باشد نیازی به مالهکشی نیست.
در ماجرای هواپیمای اوکراینی آن هم در آن شرایط زمانی کشور، رهبری اعلام کردند صادق باشید و حقیقت را به مردم بگویید. این مسئله قطعا در چنان جو سختی نیست توضیح دهید...

شادگان ابتکار: کارگر خسته گفت آیا به شما نهار دادهاند؟ مسخرهاش کردند! در دیدار با کودکان بهزیستی گفت پشتیها را جمع کنید، مسخرهاش کردند! گفت اگر بخواهید برای رد شدن از بین جمعیت مردم سریع رانندگی کنید و جان مردم را به خطر بیاندازید خودم پشت فرمان مینشینم، مسخرهاش کردند! گفت اگر لازم باشد ده بار به یک استان سفر میکنم تا مشکل مردم حل شود، مسخرهاش کردند! گفت کشور را به سمت پیشرفت میبریم گفتند ۶ کلاس سواد داری. حرف زد مسخره کردند راه رفت مسخره کردند سفر استانی رفت مسخره کردند آخر هم در همین سفرهای استانی در یک نقطه دورافتاده بیش از ۱۲ ساعت دنبال پیکرش گشتند. انسان بزرگ با رفتنش دیگران را شرمنده میکند چه زیبا گفت استاد پناهیان: خیلیها در تشییع پیکر او برای عذرخواهی میآیند.
.: Weblog Themes By Pichak :.




